ENI I-SIGMA TOP MS 5W-30
6.821,38
ENI I-SIGMA TOP MS 5W-30
Het is een motorolie die voldoet aan de strengste prestatieniveaus die vereist zijn voor
intensieve tractie, dankzij een combinatie van een speciale synthetische samenstelling en
nieuwe additieftechnologie met een “lage SAPS”.
• Om de effectiviteit en duurzaamheid van nabehalingssystemen te waarborgen mag het
smeermiddel geen producten bevatten die een negatieve impact op het milieu hebben, en
daarom moet het gehalte van bepaalde componenten (gesulfateerde as, fosfor, zwavel)
gereguleerd worden. Vanuit dit perspectief wordt een innovatieve
samenstellingstechnologie gebruikt die exact voldoet aan de chemische limieten die
voorgeschreven worden door internationale specificaties en fabrikanten.
• 'Brandstofefficiëntie' zorgt voor veel grotere brandstofbesparingen dan traditionele
smeermiddelen. De levensduur en efficiëntie van de motor worden gegarandeerd door een
hoge slijtagebescherming (verglazing van de cilinderwand), goede reinigende
eigenschappen en een laag verdampingsverlies.
• De zeer hoge technologische kwaliteit van de gebruikte synthetische basisoliën en de
bijzonder innovatieve samenstelling garanderen uitstekende koude starts.
• Het product heeft uitstekende slijtagebestendige eigenschappen laten zien in de vereiste
tests door de fabrikanten en door ACEA, met name in het minimaliseren van slijtage op de
cilinders (verglazing van de cilinderwand), zuigerveren, kleppen enz. Alle metaalhoudende
oppervlakken worden effectief beschermd tegen slijtage en corrosie door een maximale
efficiëntie van de motor door de tijd te garanderen en vast te houden, waardoor er langere
vervangings- en onderhoudsintervallen mogelijk zijn en brandstof wordt bespaard.
SPECIFICATIES
• ACEA E4, E6, E7, E9
• API CK-4, CJ-4
• Caterpillar ECF-3
• Cummins CES 20081, 20086
• JASO DH-1-17, DH-2-17, DL-0-17
• MAN M 3271-1, M 3477, M 3575
• MTU type 2.1, type 3.1
• Detroit Diesel 93K222 (Approved)
• Deutz DQC IV-10 LA (Approved)
• MACK EO-S-4.5 (Approved)
• MAN M 3677, M 3777 (Approved)
• MB-Approval 228.52
• Scania LDF-4 (Feedback)
• Renault VI RLD-3 (Approved)
• Volvo VDS-4.5 (Approved)